felicitare

craciun-fericit.jpg


  1. bre, „matii” se scrie cu liniutza: ma-tii. mai e o controversa in cazul acestei expresii. se scrie cu un „i” sau cu doi de „i”? asa se face ca, nestiind ce sa fac cu un titlu din imagoo, mi am permis acum fo 2 ani s-l sun pe eugen simion la academie si sa-l intreb: maestre, cum se scrie dute-n pizda ma-tii, cu un i sau cu 2 de i?
    mi a inchis telefonul…
    hai sarbatori fericite!

  2. jebogdan

    bre, nu-mi apartine felicitarea. recunosc, m-ai prins. am fuart-o si io de unde mi-a venit pe mail. Dar daca era pe mailu’ meu inseamna ca era a mea, nu? Bine, a mea si-a lu yahoo, ca pe-un mail de yahoo a venit. Io zic sa-l suni si anu’ asta pe nea simion si sa-i zici: „maestre, cum se scrie co rect?” ;)




Lasă un răspuns

